søndag 10. juli 2011

Lush

Lush i Trondheim støtter Foreningen for Omplassering av Dyr i Trondheim på flere måter. De har i lengre tid fjernadoptert en katt hos oss og nå selger de en håndkrem til inntekt for foreningen. På lørdag fikk vi anledning til å ha stand på butikken deres i Dronningens gate. I tillegg til standen var det ansiktsmaling, konkurranser med flotte premier og selvfølgelig salg av den fantastiske håndkremen:)

Tusen takk til alle som var innom på lørdag!

Og ekstra takk til de som kjøpte håndkremen som støtter vårt arbeid for hjemløse katter!
Husk at det fortsatt er mulig å kjøpe håndkremen både i butikken og på nettet;-)

http://www.lushnorge.no/index.php?nr=90&case=4&id=107&idkategori=100&startrow








6 kommentarer:

JULIEK sa...

Den skal jeg kjøpe : )

Unknown sa...

Jeg også!:-)

Anonym sa...

Alle vi som har puser fra FOD bør selvfølgelig kjøpe denne! Og alle andre som er opptatt av dyrenes velferd og mulighet for å få et godt liv :o)LØP OG KJØP!! Super gave!

Else - Jorun sa...

Hmmm hørtes ut som en håndkrem det er verdt å skaffe seg :) En som funker OG pengene går til et godt formål.... :) Man kan ikke la vær å like det.... :D

Anonym sa...

Jeg skal stikke innom når jeg er hjemme fra ferien og kjøpe. Ble så varm i hjertet mitt når jeg så søtnosene mine Betre og Befire på siden her.

Rigmor

Mari sa...

Jeg pleier å kjøpe en hårkur fra Lush, Marilyn. Den er super, og jeg regner med denne kremen er minst like god! En god sak støtter den også:)